Įdomu:)


2010 m. sausio 15 d., penktadienis

Kuo man patinka oriflame produktai?

Atėjau į kompaniją prieš tris metus.Žinoma tada tikslas buvo pirkti pigiau, nors buvau bandžiusi tik pora oriflame gaminių.Na ir nuo to laiko pradėjau pirkti gaminius.Džiaugsmo teikė tai, jog galėjau ir dabar galiu daug sutaupyti. Tada dar mano namuose nebuvo visiškai visko vien iš oriflame kosmetikos dabar nerastumėte kitos kosmetikos gaminio. Manau kitiems nėra ką veikti šalia naturalių ir aukštos kokybės oriflame gaminių.Na o dabar taip sunku išsirinkti mėgstamiausius...Man labai patinka Giordani Gold serija,Swedish Spa , zinoma dantų pastos ir dantų šepeteliai bei kremai:) žodžiu- viskas. O jau naujienos.... Vargu ar rasite ko nesu bandžiusi:) Galite pabandyti, bet vargu ar pavyks:) Nebe reikalo naujienoms išleidžiu didžiąją dalį pinigų.Tiesiog negaliu atsispirti išmėginti kažką naują. Man labai patinka , kad kataloge galiu rasti ne tik sau gaminių, bet ir puikių gaminių dovanoms ar artimiesiems.Taip pat yra įvairių aksesuarų.
Kas gi man dar teikia džiaugsmą? O gi wellness produktai. Aš naudoju vitaminus ir kokteilius bei mano šeima. Apie šiuos maisto papildus plačiau papasakosiu atskirai kitą kartą. Ilgai galvojau ko oriflame galima nerasti? Ogi tik plaukų dažų.Bet jau ir dėl jų svarstoma.Mat turi visi gaminiai mažiausiai 60proc.turėti naturalių medžiagų.Taigi aš laiminga , kad atradau šią nuostabią kompaniją:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą